Underbara dagar

Detta år har bara varit bra hittills! Hoppas på att det fortsätter så. Vi är fortf på landet men ska nog hem om ett tag då vi ev ska åka till Grönan!
Imorn ska K till förskolan igen och jag ska städa och rensa hemma!

Nu ska jag sätta mig i solen och svara på lite mail medans K sover.

Btw, en del av mina vänner frågar om jag tycker det är jobbigt att ha K 24/7 samt om det är jobbigt att ha honom med på resor osv?

Svar: Absolut inte! Visst , jag har fått och får mycket hjälp av min familj, men K har aldrig varit skrikig, "kaos", m.m. så som vissa barn är. Tror de grundas i att han kommer från en trygg familj där det är lugn och ro. Sen har han absolut sina trots dagar men det har väl alla barn?! Men jag tycker det är kul att han visar att han har egen vilja, sen får han självklart INTE bestämma allt!
Vi har det helt underbart och är så lyckliga! Men vi har våra dagar då inte allt är på topp, men vem har inte det?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0