Sista soldagen

I Turkiet! Imorn runt lunchtid flyger vi hem till Sverige! Tydligen är det bra väder hemma så de e ju skönt! På lördag ska jag å mitt stora hjärta åka iväg i 2 dagar å ha myspys, bara vi två! K ska få vara med mormor å morfar, vilket kommer uppskattas från båda sidor :) Snart är det dags för ännu en resa - 13 juni till Gran C med familjen :) hur skönt å mysigt kommer inte de bli? :) Nu väntas frukost, sen blir det stranden om vädret tillåter.. ( de åska å regnade inatt).

På tisdag är det dags för Jay Z/ kayne west å självklart jobbar jag i baren :) Även På fredag (om 1v) när det är avicii igen, gäller självklart samma sak - jobb i baren! Samma sak när det gäller deadmau5 dagen efter :) Cash money Cash! Speciellt med tanke på dricksen!

Pussss!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej!! Va kul! Jag är på gran canaria nu ;) du kommer få jätte varmt när ni kommer. Nu har vi 30 grader. Kommer bli upp till 40 nästa månad typ...

2012-05-26 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0