Viktigt med Vänner - jag har dem bästa!

Jag vill bara säga att jag har världens bästa vänner! Oavsett om jag träffar dem ofta eller mindre ofta, så vet jag att de finns om jag skulle behöva dem! Några av mina närmaste är Therese, Malin J, Disa, Katri, Amanda, Emma WK, Sofia R, mfl. Jag kommer alltid att finnas här för er tjejer i både vått och torrt! Självklart har jag fler bra vänner än de namn jag skrivit men jag kan ju inte skriva ner alla... :)) Och ni står självklart ej i nummerordning :) Sen jag fick barn har jag verkligen förändrats på alla plan... Och det är något jag vill att några av mina vänner också gör... Fest, ytlighet, pengar etc är INTE allt, trust me!
Anyway, tack för att ni finns mina finingar! Utan er vet jag inte vad jag skulle gjort!
Sen har jag självklart världens underbaraste son och familj! <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för ditt fina meddelande idag :)



Snygga jeans du beställt by the way ;-)

2012-03-19 @ 22:24:20
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Emma

Sööötnos! =) Så glad att vi lärde känna varandra!!! =)=)Du är min bäästa för mig me! =) Love to you! :) <3

2012-03-19 @ 23:03:42
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0