Stora fejkboobs

Nu har jag gått min lilla runda på stan, och idag hoppade jag över alla barnavdelningar vilket ej har hänt på snart 2 år! Trots det så hittade jag endast 1par solglasögon till mig... Det blir nog en runda i liljeholmsgallerian senare med K och mormor!
Idag var det en underbar morgon, K vaknade på sitt bästa humör och det var ingen stress. Mormor följde med och lämnade K på förskolan men K blev lite ledsen när han fick vinka hejdå, men de gick över ganska snabbt..

Btw, idag när jag gick på stan såg jag en ung tjej med gigantiska fejk boobs, och en barnvagn med hennes 2 ungar i.( jag vet att det var hennes kids för jag vet vem tjejen är). Fy skämms säger jag bara! Hur kan man gå i linne och liten skinnjacka över, o visa upp sina boobs när man går med sina barn, och VARFÖR gör man så stora??!! Jag tycker det borde vara olagligt att göra så stora med tanke till hennes kropp då hon är lika liten som mig. Fine, man ska inte döma folk efter hur de ser ut, klär sig m.m. men i såna fall gör jag det, kraftigt! Jag personligen skulle aldrig göra så stora fejk boobs, och skulle man ha så stora så kan man ju dölja det lite spec när man går med sina barn... Inte undra på att ALLA (oftast) sillisbrudar får en stämpel...

Nog om de, ha en fin fredag mina vänner! <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller med! Även om jag inte vet vem du menar. Fejk är ju fejk, kommer aldrig bli någons äkta bröst liksom. Pinsamt att det blivit så vanligt med plast-pattar!

2012-03-29 @ 15:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0