Shopping

Då jag egentligen skulle gått o kollat kläder idag nere på stan, men ej haft tid riktigt så blev det lite nätshopping ist på www.nelly.se

Jag hittade massor med fina kläder, men som vanligt fanns det ej i min storlek eller så var det slut i den storleken jag ville ha, så det slutade med endast 2 plagg. ( se bilder nedan) Klänningen ska jag ev ha på avslutningsmiddagen, med ett par fina höga skor, och linnet passar bra nu när sommaren snart är här. Billigt blev det nu när jag endast handlade 2 plagg - 448kr för hela kalaset!
Ikväll när K somnat ska jag sätta mig och kolla runt lite mer på nätet, för att se om jag hittar något mer :)

Nu ska jag plugga till proven jag har imorn.

Hörs sen! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0