Sevilla? Paris? Disneyland?

Jag har börjat läsa Kenzas blogg och såg hennes underbara bilder från Sevilla. Jag är sugen på att ta en weekend och åka dit med K? Bara mysa, shoppa, äta gott, hitta på massa bus! Alternativt åka till Disneyland i Paris? Vi har besökt Disneyland i USA, men då var K bara 6mån, så det var ju inte så uppskattat ;)

Vi åker ju till Gran Canaria 13 juni med min mamma och dem, för att fira hennes 50-års dag, så det känns lite tight att klämma in en resa innan den resan.

Jag har iaf bestämt att jag och K ska åka till något varmt ställe lååångt bort över nyår, OM jag inte kommer in på de utbildningar jag sökt.... Så nu är det bara att börja spara!

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är skönt men jag blir samtidigt rastlös :)

Men jag lyckades vila 1 1/2 timme ialla fall.

2012-03-28 @ 13:55:14
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0