Saknar min lilla boppelii!

Jag saknar min lilla K så himla mycket! Längtar tills jag ska hämta han idag. Vi ska äta jätte god mat och ha världens mysigaste kväll ikväll! Det känns inge vidare att lämna sitt barn till förskolan när man bråkat på morgonen :/ Han har det superbra på förskolan, och trivs jätte bra, så självklart lämnade jag honom idag trots vårat bråk. Efter lunch ska jag ta tag i städningen här hemma, men först blir det jobbsamtal m.m. Min pappa är här och hjälper till, både idag och igår vilket är roligt. Skönt med lite vuxensällskap.

Kom gärna med förslag om vad ni vill läsa om här på bloggen, samt vilka priser/tävlingar ni skulle vara intresserade av! Antingen skriver ni här i kommentarsfältet eller så får ni gärna maila mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0