Ridjacka

Hej!
Jag är ju på jakt efter en ny vårjacka, och Kevin har en ny fin "ridjacka" som han ska börja använda snart. Jag vill ha en likadan, fast en svart, och är så himla avundsjuk på hans fina jacka! Är det någon där ute som vet var jag kan köpa en sån jacka för inte alltför dyr peng, så säg till! Jag känner inte för en trenchcoat i år, då de börjar kännas lite "old". Jag är även på jakt efter träningsskor som jag lätt kan sätta på mig utan att behöva krångla allt för mycket när man bara ska ut på barnvagnsprommis. Converseskorna är så himla jobbiga o få på sig ( jag har de höga), man ska slita o dra o snöra m.m.
Nu blir det lunch! Mac n cheese!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0