Massor med plugg och möten!

God morgon!
Idag skulle jag egentligen åkt iväg och skrivit prov, men eftersom jag och K hade tredje värdskriget här imorse så blev vi försenade både till förskola och provtillfälle, så jag valde att lämna K på förskola, och sen gå hem och plugga istället. Jag hade ju inte pluggat spec mycket heller till proven ändå så de gör inget att jag skjuter upp proven 1v. Blir dock massa prov att göra nästa vecka.
Nu blir det att plugga de sista kapitlet i sjukvårds kursen, sen ska jag ta och öppna handledningsboken. Senare idag, förmodligen runt lunch, måste jag ringa massor med jobbsamtal, lite planering för sommaren är alltid skoj.

Jag tänkte även köra igång lite tävlingar/utlottning här på bloggen, där man kan vinna fiiiina priser, hoppas ni läsare deltar riktigt aktivt i tävlingarna!

Måste även säga att igår klickade jag hem en tandblekning från www.xbeauty.se , som man gör hemma i hemmet. Varför betala massa tusenlappar, när man kan betala någon/några hundra kronor och göra tandblekningen hemma själv? :)

Klicka på länken http://xbeauty.se/products-page/xlash/xsmile och använd rabattkoden så får du hem produkten inom några dagar!

Puss!

 






Dagen outfit:

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej snygging :-) kul att du har skaffat blogg. Vad fin han är, din prins. Tycker våra grabbar borde få träffas snart . :-) puss

2012-03-14 @ 20:31:55
URL: http://anotherblonde.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hejgumman!

Aaww tack :) Ja absolut, klart vi måste ses snart! Det har snart gått 1år utan no action :/



Puss

2012-03-14 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0