Praktik, Skola, Jobb

De kommande veckor har jag massa jobb, vilket är underbart då det blir klirr i kassan! Det är massa slutspel i hockey nästa vecka, sen blir det konserter så som Takida, drake, michael buble, Eric saade mfl. Så ska ni på eventen/konsertena, så kom gärna och hälsa på mig i baren ;)
Jag har även 2v kvar på min praktik samt 3 prov kvar i skolan som ska göras på onsdag, är det tänkt... Sen har jag matten som jag måste ta tag i...

Idag när min mamma var hos oss så hittade hon en blender/mixer i skåpet :) Helt ny i kartong! Den köpte jag för ca 1år sen men har heeeelt glömt bort den :) Så vi provade att göra lite milkshake och det blev super gott!

Nu sover prinsen, så jag ska fixa lite här hemma, osv.

Hörs senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0