Praktik & Jobb

God morgon!
Klockan ringer om 1t egentligen men vaknade nu av mig själv, skönt! Utvilad till 1000%!
Idag är det praktikdags igen. Skulle även ha jobbat på guldnyckelgalan, men eftersom jag skulle slutat 03, o börjar imorn 07.30 så känns det ej så aktuellt :) Så from nästa vecka på onsdag så är det jobb var o varannan dag fram tills vi åker utomlands igen, dvs 13 juni. Yaaay!
Jag ser mest fram emot jobbpassen då det är takida konsert,drake konsert, Jay z/kayne west mfl. Att jobba avicii konserten var grymt! ( lägger upp bild nedan) Tur att man stod på level plattformen så man kunde se hela konserten! I loooove my job! Hoppas på att gå upp till 100% om någon månad så jag kan jobba asset sv mig tills jag kommer in på ssk-utb!

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0