Pigg och glad

God morgon!
Vaknade helt pigg och utvilad, och ska snart väcka prinsen. Pratade nyss med min sötaste J och jag blev såå glad! Saknat honom så mycket! Mer får ni inte veta - än! Nu blir det frukost och sen lämning till förskola. Skulle behöva gå och kolla affärer idag men har fortf. lite ont så får se hur jag mår efter jag lämnat prinsen på förskolan. Idag är det en vecka sen min efterlängtade OP gjordes. Jag trodde det skulle göra mer ont än vad det gjorde men icke sa nicke.

Nu: Frukost!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jennifer.L

Ååh har du träffat en ny kille? J? Grattis isf! Berätta mer många verkar nyfikna, iaf vi som inte känner dig fast läser din blogg <3

2012-03-21 @ 17:18:17
Postat av: Catrin

Hej!



J är en av mina bästa vänner, så nej det är inte min nya kille :) har ej riktigt tid för pojkvän just nu då jag satsar 1000% på min son, jobb o utbildning... :)



Kul att du följer min blogg!

2012-03-21 @ 17:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0