Nu sover prinsen

Nu sover min lilla prins för natten. Han blev sååå glad av att det var jag som nattade honom idag, då jag ej gjort det sen i torsdags eftersom jag är nyopererad och har ont. Nu börjar jag känna mig bättre och piggare, så imorn när K är på förskolan ska jag ut och hitta lite fina kläder till min avslutningsmiddag. Jag längtar faktiskt såå mycket till den kvällen då jag kommer få träffa många vänner som jag ej sett på länge. Man blir rätt osocial när man pluggar nästan 200%, är ensamstående, jobbar extra, m.m. All ledig tid jag har avsätter jag först och främst till min underbara son såklart, men ibland är det himla skönt med vuxentid/egentid.
Nu blir det lite kvällsmys med min underbara mamma som ska spendera kvällen/natten här, vilket är jätte mysigt!
Jag kommer uppdatera bloggen några ggr om dagen, så ofta jag har tid iaf, och nu i början blir det nog lite mer.
Har ni några frågor m.m. så är det bara att fråga på!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kuuul att du skaffat blogg min fina!=D <3

2012-03-12 @ 21:36:55
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0