Min snoriga lilla glada prins

Nu när vi åt tidig middag så började K spexa vid bordet och visa alla sina roliga sidor. Så skönt att han är bättre nu och att hans feber är borta helt! Imorn blir det förskolan för honom då han varit feberfri sen igår. Nu ska jag försöka plocka undan lite här hemma medans K är ute och gungar med mormor <3 Senare ska vi åka och hämta ut K nya converse skor som vi beställde i förra veckan *yaaay* o senare i veckan kommer förhoppningsvis K Ralph Lauren skor :) Jag tycker det är så himla gulligt med märkeskläder på barn, sen är inte alltid de dem bästa kläderna, men jag har inte hört någon som klagat på de märkena när det gäller barnskor :)
Hörs sen bloggen! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0