Mera shopping..

God kväll läsare!
Nu har jag suttit i lugn och ro och tittat igenom www.nelly.se litegrann, och jag beställde en tröja till, till mig och en vårjacka till K. Förhoppnigsvis håller vårvädret i sig så man slipper slänga på sig vinterkläderna igen! Jag är på jakt efter en ny jacka/jackor till mig själv dock. Jag har iof 4 vårjackor, men känner att det skulle behövas uppdateras litegrann..

Imorn har jag 3 prov, 2 stora och 1 lite mindre... Det kommer förhoppnigsvis gå bra, men har ej pluggat så mycket eftersom jag varit sjuk och så nu... Men självklart kommer jag klara proven iaf...

Jag saknar mina underbara vänner som jag ej sett på ett par dagar, men hoppas på att hinna träffa dem i helgen eventuellt?! På lördag ska jag och K till Junibacken, det längtar vi till så himla mycket! Min underbara vän D och hennes lille son ska ev hänga på också så det blir extra roligt!

Nu ska jag plugga, hörs sen bloggen om jag inte somnat med huvudet i boken!

Puss!

    

Kommentarer
Postat av: Disa

Ska verkligen bli Skit kul! <3

2012-03-14 @ 09:30:34
Postat av: Catrin

Visst älskling! <3

2012-03-14 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0