Massssssa fina kläder

Har jag sett både på Gina Tricot och Nellys hemsida, men kan inte bestämma mig för vad jag vill ha... Kan ju inte köpa allt direkt... Ska springa in i Gina butiken någon dag innan jag beställer, för ibland har de rea i butik men inte på nätet...
Jag saknar min prins massor och längtar tills jag ska hämta honom från dagis! Ikväll ska vi äta massa god lyx mat, dvs 3-rätters om jag orkar laga ;) Annars blir det något enkelt, typ rester från lasagnen som vi åt igår :)
Jag lägger upp lite bilder senare (om jag tar några) då jag inte hunnit skaffa några nya än...
Funderar på att ta bort min FB helt oxå, men jag har ju massa folk där som inte bloggar som kan vara bra att få tag på osv... Hmmm, får se vad jag beslutar mig för :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej gumman!

Ja, ska försöka bättra mig och vara bättre att blogga:)

Vet hur du tänker med fb och visst har man många som man tar kontakt med via fb.

Men för min del behövdes och man kan ju alltid registrera sig igen och allt är tillbaka som vanligt med alla vänner bilder å allt:)



Roligt att du börjat blogga!

Puss

2012-03-29 @ 19:10:59
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0