Massa ord

Kommer ut från K mun de senaste dagarna! Så himla roligt! Han förstår så otroligt mycket, och är "med" mer och mer. Vi har precis haft pusskalas och brottats lite halvt här hemma! Ååh vad man blir glad när han kommer och vill pussas i flera minuter! ( det är oftast bara en puss man får nu förtiden ;) )

Idag kom min nya tidning hem som jag ska läsa tills med en kopp "vuxen-välling".

Jag har även bytt så jag läser matematik B via jensens på distans, då det passar mig bättre, eftersom jag har min praktik nu som jag ej kan vara borta ifrån...

Nu ska jag lägga K sen ska det nätshoppas... H&M blir det nog...

Hörs sen om jag orkar blogga..

Pusss!



Kommentarer
Postat av: Jossan mamma till terror

Visst är de kul när dem börjar snacka. Aleks har börjat med meningar nu OCH går på toaletten.stolt.Han tar visst igen det som han var "sen" med förut. Tänk att man tänker så om barns utveckling.. Sen/tidig unge=älskad unge. Right? Ha en bra dag. Puss

2012-03-27 @ 07:19:52
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hej!

Ja det är så himla roligt! Åååh vad duktig A är! Man blir så stolt av att se dem göra såna saker! K har precis upptäckt oxå att han orkar springa flera längder i vardagsrummet, o så vill han att man ska klappa händerna efteråt ;)

Dom är så roliga i den här åldern!



Ha en fin dag du med gumman!



Puss!

2012-03-27 @ 07:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0