Lax o potatis

Med fetaost/pestoröra, blev det till middag idag... Riktigt gott! K blev sååå glad när jag kom hem idag och sprang till mig och ropade mamma mamma, när jag kom in i hallen. <3 Åååh man blir så glad av sånt!

Imorn är det dags för dag 2 på praktiken. Det är så himla roligt där och man får se så mycket! Väldigt lärorikt! På onsdag börjar min matte B, och inte idag/imorn som jag trodde... Jag är riktigt omotiverad när det gäller matte kursen, men hoppas på bra lärare och att jag kommer tycka att matte är kul.

Btw, har ni funderingar på att plugga till undersköterska? Sök den utbildningen via Medlearn isf! Bästa läraren med suverän undervisning!

Nu ska jag fortsätta mysa med min lilla prins!

Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lite pepp inför mattekursen:



Matte B är faktiskt (enligt mig och i princip alla i min klass i gymnasiet) lättare än matte A. Det är en mindre kurs med mycket färre moment än i A-kursen. Istället för att lära sig lite om mycket som i A så får man lära sig mycket om få moment. B är med andra ord inte lika spretig, vilket är väldigt skönt och gör kursen roligare än man först kan tro! Du kommer att fixa det fint :-)

2012-03-20 @ 00:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0