Längtar tills ikväll!

Nu sitter jag och äter lunch med mina underbara arbetskollegor! Det blev kyckling/bacon paj som inte var så god..
Min underbara bror ringde mig idag och sa att han gillade min blogg :) vilket gjorde mig glad, då han alltid säger vad han tycker och tänker, samt att han kommer med nr förslag!

Idag slutar jag kl 14, då blir det hem och mysa med K, som mormor hämtar idag från förskolan. Sen ska vi nog till liljeholmen och shoppa lite kläder :)

Ikväll ska jag ut med min underbara vän Katri! Vi har alltid supet skoj ute och det slutar alltid med kaos ( in à good way) :) Det blir nog cafet, Stures? Hells? White? Spy bar? Ja håller er uppdaterade, I promise ;)

Lägger upp lite fler bilder senare, då jag ej har några roliga än eftersom jag fortf är på praktiken.

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0