Jag kan själv!

Har det hetat sen vi vaknade idag. (06.30) Både jag och K somnade runt 20.30 igår, så inte konstigt att vi vaknade tidigt idag. K ska numera gå på pottan själv vilket är bra! Han ska även bre smörgåsen själv, mäta upp vällingen själv m.m. Allt vill/ska han göra själv! Han är så söt när han står där i bara blöja och skakar på huvudet och visar att han kan själv.

Idag ska Vi ska till liljeholmen och shoppa, ev gå till stadshuset i Södertälje ( var någon barngrej där) vilket jag ej tror det blir pga vädret. Jag skulle även jobbat ev men pga dåligt väder = lite folk, så blev jag ledig!


Hörs sen bloggen, och hoppas inte att alla ni läsare är allt för bakis idag! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0