Högskola

Nu har jag sökt till högskolan. Det blev ssk-programmet och förskollärareprogrammet. Jag ska dock ej göra högskoleprovet nu i mars, då jag ansökte för sent, man var tvungen att ansöka på 2 ställen och jag hade bara sökt på den ena sidan, vilket betyder att det kommer va sjukt svårt för mig att komma in trots rätt bra betyg. I värsta fall får jag söka nästa termin :)
Idag fick jag hem tandblekningen oxå, men den ska provas i helgen hade jag tänkt. Hoppas man inte får ränder på tänderna...
Nu ska det strax ätas mat! Det blir spagetti och köttfärssås a la mormor!

Förresten, vad tycker ni om förslaget att förbjuda rökning på uteservering, perronger, m.m? Jag tror aldrig att de kommer få det att fungera... Jag själv röker inte, men har ändå svårt att tro att de ska få igenom detta...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul att du sökt till högskolan/universitetet! Viken skola har du sökt till? Vet inte hur det är med sjuksköterskeprog. men förskollärarprog. lär du komma in på, brukar vara pinsamt låga poäng som krävs dessvärre (väldigt tråkigt då det är ett viktigt yrke). Det verkar ju dessutom som att det gått bra för dig med skolan på sista tiden. Hoppas du kommer in!

2012-03-15 @ 18:01:43
Postat av: Catrin

Hej!

Jag har sökt massa olika skolor! Och förskollärare sökte jag på distans... Jag saknar engelska B men ska försöka fixa de genom KOMVUX nu på vårterminen annars så får ja väl fixa de med till hösten :) egentligen skulle jag sökt allt de här nu till hösten men eftersom jag snart är klar så tänkte jag att jag kan likabra söka :))



Kram!

2012-03-15 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0