Fest fest fest

God dag!
Jag och K har precis ätit mat samt badat :) Nu somna min lille prins med vällingflaskan i handen, så jag ska passa på sova jag med!

Gårdagens party började hos min käre vän Katri. Förfest hos henne, och jag fick äntligen se deras nya hus :) Efter ett par timmar där åkte vi in till Le Bon där vi träffade upp Mariah senare :) Det var helt ok med folk, men efter ett tag ville vi dra vidare, så vi drog till Amba, där vår skumpa flaska blev snodd... Inget oväntat dock, med tanke på vad det var för människor där runt omkring oss..

En helt ok kväll med massa roliga pratstunder om gamla roliga minnen!

Ikv blir det ev utgång ikväll, fast i S-tälje.
Får se hur denna kväll slutar...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0