Anonyma inlägg

De här med fejk boobs var ett känsligt ämne - iaf för en person som tyckte att jag ej borde döma, och ej hänga ut personen i fråga på en offentlig blogg... Och den anonyme personen som kommenterade inlägget visste tydligen vem jag menade också, hmm intressant, kan du läsa mina tankar eller tänker du likadant om denna tjej eftersom du absolut visste vem jag menade?
1. Jag hänger ej ut personen ifråga eftersom jag ej nämner namn
2. Som jag skrev i inlägget, yes jag dömer såna personer... Det är ett fritt land och man får tycka och tänka fritt
3. Om du nu har åsikter, stå för det ist för att vara anonym i inläggen

Kommentarer
Postat av: Fia

Varför finns det ingen "gilla" knapp på det här inlägget? :) Det kommer alltid finnas folk som stör sig och tycker annorlunda, men som sagt kan de inte stå för sin åsikt, så är det dom som är fega!



har haft mkt sånt på min blogg genom åren :-/

2012-03-16 @ 14:32:49
URL: http://maximilian06.blogg.se/sofia
Postat av: Catrin

Haha jag vet inte gumman, de borde man kunna fixa ;)

Mm så tråkigt med såna människor.. Om de inte kan stå upp för sig sj och vad de tycker then shut The fuck up...



Puss

2012-03-16 @ 14:37:56
URL: http://catdelux.blogg.se/
Postat av: Fia

Det går att fixa :) Jag hade det på min blogg förut, men det var så många som har vanliga "internet explorer" och de kan oftast inte läsa dom scripten så sidan hackade bara :-(



Trevlig helg på dig, nu slutar jag strax jobbet. Väntar bara på att en kollega ska komma tillbaks från sin rast...jay, helg!!

2012-03-16 @ 14:57:50
URL: http://maximilian06.blogg.se/sofia
Postat av: Carro

Lägg upp ip nr.. ;-) det är AS LÄTT att få reda på vilka idioter är ;-) har haft ett par dönickar på min blogg me.. Och lägg upp sånna kommentarer ;-) kul å skratta åt arga människor ju ;-) puss

2012-03-17 @ 19:58:45
URL: http://anotherblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0