Underbart liv!

God morgon bloggen!
Passar på att blogga medans K fortf sover. Vi har det helt underbart här, solen skiner, det är god mat, och suverän underhållning! Vi ska inte glömma den billiga shoppingen!
Så himla skönt att kunna åka iväg när man känner för det, göra en spontanresa, och få det helt underbart! I är super duktig och han verkligen älskar poolen mer än stranden (vilket jag kan förstå då de blåser rätt mycket på stranden), samt att varje kväll är det minidisco och han är så himla duktig uppe på scen.
Måste säga att jag verkligen älskar mitt liv, då allt bara flyter på som det ska just nu! I juni åker vi iväg igen till Gran C med min familj för o fira mammas 50-års dag. Skönt att va hemma ca 1månad sen åka igen.

Nu: Invänta frukost sen poolen (lr stranden beror på K)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0