Underbara dag

God morgon!
Sovit sjukt bra inatt och K sover fortfarande. Idag blir det halvdag för K på förskolan då vi ska in till stan och shoppa loss inför kommande resa :)
( vi älskar att resa som ni kanske märkt)

Ikväll blir det ev middag sen utgång alt lugn fredagskväll och en liten utgång imorn. Har inte riktigt bestämt mig än.

K vart superglad för sina nya skor och gick runt och sa fiiin hela tiden :)) Så är det torrt ute idag ska han få ha dem på förskolan :)

Jag ska idag shoppa en mobilväska ( de är så extremt fina och "inne"), sen blir det nog ett el två par skor till mig, lite toppar, tröjor, underkläder m.m.

Jag skrev häromdagen att jag skulle köpa 2 par converse till mig. Kunde ej välja vilken färg jag skulle ha så blev inga, men kanske idag? Jag har länge tyckt att conversen med amerikanska flaggan är skit snygga men det är skit fula på och man ser ut som en muppig clown?!?! Så jag struntar nog i de skorna :)) Häromdagen hittade jag även den slutsålda bikinin från Gina med amerikanska flaggan, överdelen är såååå fin men underdelen är såååå ful! Så blev ingen sån heller... Plus att jag såg en kvinna på 40+ som hade en sån i turkland och det var ju ingen höjdare.. På skyltdockorna ser de as fint ut men man kollar ju aldrig hur de sitter bak ( iaf inte jag) när de står i ett skyltfönster, så det är en grej jag ska börja göra!

Nu: Fixa iordning K väska, förbereda frukost, sen väcka K :)

Ha en fin dag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0