Sista minuten?

Sitter och tittar lite resor och funderar på att ta en sista minuten till Cypern? Vi åker ju 13 juni till Gran C , så känns lite onödigt att ta en sista min nu, och ta en i slutet på juli/mitten på augusti ist? Vi har ju redan varit iväg 2ggr i år, men jag vill ha soooool och värme nu! Och eftersom jag jobbade rätt mycket förra månaden och kommer göra det fram tills augusti vad de ser ut nu iaf, så kommer vi ha råd att göra massa roliga saker! Självklart kommer jag ha jobb efter augusti också! Och som ni vet så älskar jag att resa och jag lägger mer än gärna mina pengar på det + att K blir berest :) Det är kanske inte super viktigt men iaf :)

Nä nu ska jag forts plugga så jag inte klickar hem en onödig resa utan att ha tänkt ett steg längre! :)

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0