Packat och klart

Nu är vår väska packad, och jag hoppas vi inte glömt något. Om ett dygn så är vi äntligen framme i värmen! K sover och jag ska snart ta mig ett varmbad sen sova! Vi ska upp super tidigt imorn!

Känns så himla skönt att komma iväg och faktiskt ha råd att göra det också, även fast vi redan varit iväg tidigare i år. K älskar att flyga, och det är så roligt att se han bli glad och helt till sig, när vi gör olika saker ex. utomlands. Man hittar ju på saker varje dag då, tex zoo, vattenland, osc. Visst är det bra med förskola, kompisar, rutiner osv, men även barn behöver komma bort ibland och bara ha egen tid med sina föräldrar. Visst, man behöver inte åka utomlands, men har man råd, känner för att åka iväg 1-2v, så ser inte jag det som ett problem.

Nu: Bad!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0