Never forget your friends when you're in a relationship.

Det gör många, även mina såkallade vänner. Så himla tråkigt! Visst att man är ny-kär och allt det där, men fortfarande Never forget your friends when you're in a relationship?!

Jag var själv sån när jag var yngre, men vännerna försvinner, trust me. Sen tycker folk att riktigt vänner stannar kvar oavsett? Hmm, inte om det pågår flera månader och ALDRIG pratar!

Så alla mina vänner som precis skaffat kille : Jag + era andra nära vänner finns fortfarande! Däremot kommer vi nog inte göra det om det forts. i den här takten. Vi saknar er! Iaf jag!

Mistakes are meant for learning, not repeating

Puss!


Kommentarer
Postat av: malin

håller med!

2012-04-01 @ 17:51:16
URL: http://malinlindblom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0