Kevin, mamma älskar dig mest av allt!

K har precis somnat och Jag har precis pluggat klart för idag, och sitter o tittar på K, och har precis insett hur stor han har blivit!! Han har verkligen skaffat en egen personlighet och blivit en egen individ. Folk sa att vi aldrig kommer kunna bli en familj på bara 2 personer? Jag och K är världens bästa, lyckligaste familj trots att det bara är han och jag. När ska folk förstå att "kärnfamiljen" knappt existerar längre?! Vi har det nog bättre på alla plan än en del "kärnfamiljer" som fortf existerar.

Jag är äntligen snart klar med min utbildning, och kommer förmodligen komma in på ssk-prog till våren -13.
Jag ska plugga klart de 3-3.5 åren, skaffa ett bra jobb som sjuksyrra, köpa lägenhet, se till att K får den bästa uppväxten ett barn kan få. Det är jobbigt ibland att va ensamstående men det har klart sina fördelar med! Bara för att man är ensamstående betyder inte det att man är sämre än de som lever ihop.

Kevin, mamma älskar dig mest av allt, och vi har det så bra ihop utan någon annan i vårat liv! Jag kommer alltid finnas för dig, när du är ledsen, glad, arg, busig etc. Mamma älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0