Kärlek

Ååh vad jag älskar min lilla prins mest av allt på hela jorden! Han är så himla duktig på allt, och man märker att han lär sig nya saker hela tiden! Denna ålder sägs vara bland den roligaste åldern i själva utvecklingen, och hittills stämmer det. Visst, han kan va trotsig vissa dagar, kaos etc, men skulle han inte vara det så skulle man nog börja undra... Att skaffa barn är verkligen det bästa jag har gjort!

Jag passade på att blogga lite medans prinsen sover. Ni kanske undrar vart vi är? Vi befinner oss i Side i Turkiet, och det är verkligen helt underbart här! Kg har varit i Turkiet 4-5ggr tidigare, men guuud vad mysigt det är och resa hit med barn. Vi bor på ett 4Stjärningt hotell med massa aktiviteter för barn samt underhållning! Finns inget jag kan klaga på här, och K njuter som bara den!

Nu ska jag få liv i K ( sover som en stock) och sen ska vi käka frulle sen sticka ner till poolen)

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0