Babbel babbel

K pratar och pratar här hemma, hur mycket ord som helst ploppar ut! Så himla roligt! Det blir mer o mer för varje vecka! Stackarn blir förstås JÄTTE arg och frustrerad när man inte alltid förstår på en gång vad han säger...

Nu ska K snart sova, vi ligger i sängen båda två, och han håller på med sitt, dvs han bläddrar i IPaden och jag pluggar.

Jag älskar skolan nu förtiden och har inte alls ångest över att jag lagt till fler kurser, för att ha något att göra... Jag har också världens bästa lärare!

Jag längtar såååå mycket tills vi åker utomlands, jag ska shoppa massa roliga saker där borta, och åka på massa äventyr med min lilla prins! Självklart kommer mormor (min mamma) och morfar följa med på massa skoj oxå!

Hörs sen, ska ev nätshoppa lite oxå, så hittar jag nåt, lovar jag att blogga direkt!

Pusss!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0